luni, 24 decembrie 2018

Fă și tu o faptă bună!!

     
    Pentru că se apropiau sărbătorile,pe data de 19 decembrie  cei de la  ASUO (Asociația Studenților din Universitatea Oradea),din care fac și eu parte,ne-am gândit să facem o faptă bună și sa dăruim copiilor de la Centru de plasament nr 2 din Oradea un pachețel cu dulciuri,fructe,căciulițe,agende ,pixuri,ghiozadane,ceva de care ei s-ar bucura,și sa cântăm cateva colinde cu ei.

    Ne-am adunat  toți cei care au vrut să facă parte din acest eveniment caritabil ,am strâns bănuți și am facut cumpărăturile,19 pachețele pentru 19 suflete.

   Ma bucur că am avut ocazia să fac o faptă bună,și că m-am înscris în aceasta asociație.

       Fă și tu o faptă bună!
                         




                      Sărbători fericite!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fă și tu o faptă bună!!

          Pentru că se apropiau sărbătorile,pe data de 19 decembrie  cei de la  ASUO (Asociația Studenților din Universitatea Oradea),din c...